Tyttö iltapäiväkerhossa.

Kerhossa on mukavaa!

7-12 -vuotiaille on tarjolla monenlaista kerhotoimintaa. Kerhot kokoontuvat koulujen lukukausien aikana Seurakuntakodin alasalissa (kirkkopuisto 1, käynti Heinämaantien puolelta),sekä Heinämaan Rukoushuoneella ja Kuivannon kirkon seurakuntasalissa. Kerhoja ohjaavat yläkouluikäiset, koulutetut nuoret. Kerhoista vastaa nuorisotyönohjaaja Marja Salo 050 3399 128.

KERHOT

Kerhot alkavat viikolla 3  tammikuussa  ja päättyvät huhtikkuussa viikolla 17

Seurakuntakodin alasali.

Kokkikerho 3-6 luokkalaisille tytöille ja pojille. Keskiviikkoisin klo. 17.15-19.00.

Paikka: Seurakuntakodin alasali.

Ohjaaja: Veera Kivistö

Kokkikerhossa on lukukausi maksu 20 €, joka kerätään kerhossa. Kerhossa jatkavat syksyylä kerhon aloittaneet. Vapaita paikkoja voi tiedustella Marja Salolta p. 050-3399128

Kaakaostoppi 1-3 luokkalaisille tytöille ja pojille. Tiistaisin klo. 13.30-15.30 (tarjolla pientä välipalaa). Kerho on maksuton.

Ohjaajat: Camilla Vuori ja Marja Salo

Heinämaa Rukoushuone:

Askartelu ja lautapelikerho 1-6 luokkalaisille tytöille ja Pojille. Tiistaisin  klo. 17.30 -19.00.

Paikka: Heinämaan Rukoushuone.

Ohjaaja: Pinja Hämäläinen

Kerhoon otetaan max 10 kerholaista.

Ilmoittautuminen: Tulemalla kerhoon, siellä ohjaaja ottaa tiedot ylös. Kerho on maksuton.

Kuivannon kirkon seurakuntasali:

Toimintakerho 1-6 luokkalaisille tytöille ja pojille, joka toinen maanantai klo. 17.00 -18.00.

Paikka: Kuivanno kirkon seurakuntasali.

Ohjaajat: Inari Töyrylä ja Eve Jääskeläinen.

Ilmoittautuminen: Tulemalla kerhoon, siellä ohjaajat ottavat tiedot ylös. Kerho on maksuton.

Koulusta kerhoon

Seurakunnan iltapäiväkerho toimii Kuivannon koululla torstaisin klo 12.30- 14.30 syyskaudella 7.9.-7.12.2023.

Kerho on tarkoitettu 1-2 -luokkalaisille. Koululainen voi  tulla suoraan koulusta kerhoon, jossa hänestä huolehtii seurakunnan lastenohjaaja Iidamaria Lindman (puh. 050 5599010, wa-viestillä tavoittaa parhaiten).

Iltapäiväkerhoon ilmoittaudutaan seurakunnan nettisivuilla. Kesken lukukaudenkin voi kysellä, onko kerhossa tilaa.

Ohjelmaan sisältyy ulkoilua, eväiden syöntiä, leikkejä, kädentöitä ym. toimintaa koululaisten tarpeet huomioiden. Kerhossa on pieni hiljentymisen hetki, jossa kuunnellaan kertomuksia ja jutellaan lapsille ajankohtaisista asioista.

Kerhotyötä tehdään yhteistyössä koulujen opettajien ja muun henkilökunnan kanssa.

Nuorisotyönohjaaja
Orionaukio 2 C, 2.krs.
16300 Orimattila

Teen työtä kouluikäisten tyttöjen ja poikien parissa. Vastuullani on harrastekerhot, kuten kokkikerho jne. ja kerhonohjaajat. Työnkuvaani kuuluu myös leirityö, esim. telttaleirit sekä osallistuminen rippikoulu- ja nuorisotyöhön.

Kouluyhteistyö on erittäin tärkeä osa työtäni.

Nuorisotyönohjaaja
Orimattilan seurakunta
Orionaukio 2 C, 2 krs.
16300 Orimattila

Hoidan elo-syyskuussa määräaikaista lähetyssihteerin tointa, jonka tehtävät siirtyvät 1.10.2023 osaksi nuoriso-ohjaajan tehtävää.

Työhöni kuuluu sekä kouluikäisten parissa tehtävää työtä (kouluikäisten leirit ja iltapäiväkerhot ja kouluyhteistyö yms.) (70%) että lähetystyötä lähetystyöstä vastaavan papin työparina (30%). Tehtävä on määräaikainen.