Virsitaulun numeroita laatikossaan.

Lauletaan, kun tavataan!

Musiikki elävöittää ja rikastuttaa seurakunnan arkea ja juhlaa. Se on keskeinen osa jumalanpalveluksia ja hartaushetkiä, kastejuhlia,  vihkimisiä, hautaan siunaamisia. Musiikin välittää ilosanomaa Vapahtajasta. Seurakunnassa musiikin ammattilaiset ohjaavat seurakuntalaisia kirkon musiikin pariin. Kuorolaulu tekee tutkitusti hyvää terveydelle - kuorossa laulaessa saa itselleen hyvää ja esiintymisen hetkellä voi jakaa saamaansa hyvää eteenpäin. Yhdessä laulaminen kehittää taitoja ja rohkeutta, kuoroon ei siis tarvitse tulla valmiina.

Haluaisitko joskus tulla jumalanpalvelukseen tai muuhun tilaisuuteen laulamaan tai soittamaan? Ota yhteyttä keneen tahansa kanttoreista!

Jos olet kiinnostunut kuoroista tai lauluryhmistä, ota yhteyttä kanttori Miia Kettuseen tai Artjärvellä Martti Kuittiseen.

virsi 110

Kanttori
Artjärven kappeliseurakunta Orimattilan seurakunta
Orionaukio 2 C, 2.krs.
16300 Orimattila

Vastaan musiikista seurakunnan jumalanpalveluksissa sekä muissa kirkollisissa toimituksissa ja seurakunnan tilaisuuksissa. Opetan rippikoulussa, hoidan musiikkikasvatustyötä ja edistän musiikin käyttöä seurakunnan eri toiminnoissa. Vastaan myös seurakunnan soittimien hoidosta ja huollosta.

Kanttori
Artjärven kappeliseurakunta Orimattilan seurakunta
Orionaukio 2 C, 2.krs.
16300 Orimattila

Kirkkokuoro ja Gospelkuoro, jumalanpalvelukset ja kirkolliset toimitukset. seurakunnan musiikki.