Lapsia ryhmässä.

Lapsille, koululaisille, lapsiperheille...

Mitä Jeesus sanoo lapsille? Jeesus sanoo: "Tervetuloa!"

Jeesus sanoo: "Sallikaa lasten tulla minun luokseni, älkääkä estäkö heitä. Heidän kaltaistensa on Jumalan valtakunta." (Mark. 10:14)

Seurakunta noudattaa Jeesuksen esimerkkiä ja kutsuu lapsia, kouluikäisiä ja lapsiperheitä hyvän äärelle. Seurakunta tukee vanhempia ja perheitä heidän kasvatustehtävässään tarjoamalla erilaisia kerhoja, tapahtumia ja juhlia. Lisäksi järjestämme perheiden jumalanpalveluksia esimerkiksi Vauvakirkon muodossa.

Seurakunta onnittelee syntymäpäiväkorteilla 1-, 2-, 3- ja 4-vuotiaita jäseniään, kouluunlähteville järjestetään siunauskirkot ja 5-vuotiaille ja 10-vuotiaille mukavat syntymäpäiväjuhlat. Kaupungin varhaiskasvatuksen ja perheiden parissa toimivien muiden tahojen kanssa tehdään yhteistyötä, muun muassa Perheille parasta -työryhmän muodossa. Ole yhteydessä, jos sinulla on kysyttävää, ehdotuksia tai ajatuksia varhaiskasvatuksesta Orimattilassa.

Varhaiskasvatuksen säännöllinen kerhotoiminta tauolla hiljaisella viikolla.

Rukousilmapalloja Orimattilan kirkossa alttarin edessä.
Rukousilmapalloja kirkossa

Varhaiskasvatuksen ohjaaja
Orionaukio 2 C, 2.krs
16300 Orimattila

Työpäiväni ovat pääsääntöisesti maanantai-perjantai.

Hei kaikille!

Vastaan varhaiskasvatuksen työalasta yhdessä työparini Veikko-papin kanssa. Otamme mieluusti vastaan toiveita ja unelmia, sekä myös ruusuja ja risuja, koskien seurakuntamme varhaiskasvatusta! Ole rohkeasti yhteydessä!

Minuun saat olla yhteydessä niin päiväkerhojen, avoimien kerhojen kuin moninaisten varhaiskasvatuksen tapahtumien asioissakin unohtamatta myöskään katsomuskasvatuksen yhteistyötä. Kiitos yhteistyöstänne, hyvät orimattilalaiset!

Varhaiskasvatuksen pappi
Orimattilan seurakunta
Orionaukio 2C, 2 krs.
16300 Orimattila

Jos puhelin ei tärppää, niin tekstiviestit tai Whatsapp tavoittavat oikein hyvin. Jätä viesti niin asia etenee.

Vastaan seurakunnassa varhaiskasvatuksen kysymyksistä, eli alle kouluikäisten lasten toiminnasta. Lisäksi teen pappien tapaan toimituksia ja kirkonmenoja. Seurakunnan tapahtumatoiminta yhteistyössä yhteisöjen ja järjestöjen kanssa on myös vastuullani, joten ota rohkeasti yhteyttä, jotta voisimme järjestää yhdessä jotakin mukavaa ja hyvää!