Nuorisotyön papin virka haettavana 12.2. - 4.3.2024 klo 15

Hakuilmoituksen KirkkoRekry-alustalla voit kokonaisuudessan lukea tästä linkistä!

Viran vastuualueena on nuorisotyö (varhaisnuorisotyö, rippikoulutyö ja nuorisotyö). Seurakuntapastori on esihenkilö nuorisotyön tiimin kolmelle jäsenelle. Virkaan kuuluu myös papin perustyötä, jumalanpalveluselämän ja kirkollisten toimitusten hoitamista. Nuorisotyön papin virka vapautui viranhaltijan siirryttyä toisiin tehtäviin. Kouluyhteistyö paikkakunnalla toimii hyvin.

Seurakunta edellyttää virkaan valittavalta hyviä työyhteisötaitoja, yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja niin eri-ikäisten orimattilalaisten kuin työtovereidenkin parissa, suunnitelmallista, vakaata ja innostunutta työotetta, halua oppia lisää, tahtoa sitoutua kirkkoon, Orimattilan seurakuntaan ja paikkakunnan elämään sekä hyviä viestinnällisiä taitoja. Nuorisotyön pappi rakastaa nuoria, kirkkoa ja Kristusta.

Viran peruspalkka on vaativuusryhmä 602 mukainen 3754,40 €. Virassa edellytetään suomen kielen erinomaista suullista ja kirjallista taitoa, sekä ruotsin kielen tyydyttävää ymmärtämisen taitoa. Virassa noudatetaan 6 kuukauden koeaikaa. Virkaan valitun on esitettävä hyväksyttävä todistus terveydentilastaan ja voimassa oleva rikosrekisterilain 6 § 2 momentin mukainen rikostaustaote. Viranhoitomääräyksen antaa Mikkelin hiippakunnan tuomiokapituli.

Ilmoittautuminen virkaan päättyy ma 4.3.2024 klo 15. Virkaan ilmoittaudutaan KirkkoRekry-palvelussa. Pappien toivotaan liittävän hakemukseensa otteen kirkon nimikirjasta. Virkaan ilmoittautuja voi halutessaan liittää mukaan myös CV:n. Hakijan toivotaan mainitsevan hakemuksessaan jonkun suosittelijan.

Seurakunnassa tehdään päätös työhaastatteluun kutsuttavista pe 8.3. ja työhaastattelut pidetäään to 14.3. klo 16.30 jälkeen. Orimattilan seurakunnan kirkkoneuvosto pyytää valitulle viranhoitomääräystä kokouksessaan 20.3.2024.

Uusi viranhaltija aloittaa työnsä 6.5.2024.

Mikkelin hiippakunnassa on pappisvihkimys 26.5.2024. Lisätietoja käytännöistä saa Mikkelin hiippakunnan sivuilta ja tuomiokapitulin notaarilta, leena.fritius@evl.fi.

Kausityöntekijöitä hautausmaalle kesäksi 2024

Orimattilan seurakunta hakee kausityöntekijöitä hautausmaiden hoito- ja ylläpitotehtäviin. Työtehtäviin kuuluu hautausmaiden yleishoito, mm. haravointi, nurmialueiden siistiminen, hoitohautojen kukkien kastelu ja kitkeminen sekä hautausmaan käytävien huolto.

Hakijan tulee olla 18 vuotta täyttänyt aloittaessaan työt. Valittavalta vaaditaan suomen kielen taitoa.

Palvelussuhde on kokopäiväinen ja määräaikainen, palkkaus KirVESTES:n mukainen.

Hakuaika 31.3.2024 asti. Lisätietoja saa Markku Osolta, markku.oso@evl.fi

Lähetä hakemus tästä

Keittiötyöntekijä/siivooja

Orimattilan seurakunta hakee määräaikaiseen työsuhteeseen kokopäiväistä keittiötyöntekijää/siivoojaa kesäkaudeksi 2024. Työtehtäviin kuuluu leirien aikaiseen ruokahuoltoon osallistuminen, leirikodin siivoaminen, sekä siivouksia ja keittiötehtäviä muissa seurakunnan toimipisteissä Orimattilan keskustan alueella.

• Hakijan tulee olla 18 vuotta täyttänyt aloittaessaan työt
  • Hyvä suomen kielen taito
  • Ajokortti ja auton käyttömahdollisuus vaaditaan
  • Tehtävässä vaaditaan aikaisempaa kokemusta vastaavista töistä
  • Tehtävässä tarvitaan reipasta ja iloista työotetta, hyviä asiakaspalvelutaitoja sekä hygieniapassia.
  • Arvostamme myös hyviä yhteistyötaitoja ja joustavuutta työtehtävien hoitamisessa.
  • Tehtävään sisältyy myös ilta- ja viikonlopputyöskentelyä
  • Palkkaus on KirVESTES:n mukainen, 1 344,85 – 1567,78 €/kk mikäli hakija on opiskelija.

Hakemukset tulee lähettää 30.4.2024 mennessä.

Valinnat tehdään hakemusten ja haastatteluiden perusteella. Tehtävässä on koeaika.

Lisätiedot ja vapaamuotoiset hakemukset: talouspäällikkö Rauno Saarnio, rauno.saarnio@evl.fi, 044 775 7880

Keittiötyöntekijä/siivooja

Orimattilan seurakunta hakee määräaikaiseen työsuhteeseen kokopäiväistä keittiötyöntekijää/siivoojaa elokuun loppuun. Työtehtäviin kuuluu pääasiassa seurakunnan kiinteistöjen siivoamista ja keittiötöitä Mallusjoen leirikodilla ja Orimattilan seurakunnan muissa toimipisteissä. Tehtävän sisältö ja työsuhteen jatko määräaikaisuuden päättyessä tarkentuvat kesän aikana.

• Hakijan tulee olla 18 vuotta täyttänyt aloittaessaan työt
  • Hyvä suomen kielen taito
  • Ajokortti ja auton käyttömahdollisuus vaaditaan
  • Tehtävässä vaaditaan aikaisempaa kokemusta vastaavista töistä sekä soveltuvaa koulutusta.
  • Tehtävässä on eduksi ammatillinen ja itsenäinen työote
  • Tehtävään sisältyy myös ilta- ja viikonlopputyöskentelyä
  • Palkkaus on KirVESTES:n mukainen, 2 251,70 €

Hakemukset tulee lähettää 30.4.2024 mennessä. Valinnat tehdään hakemusten ja haastatteluiden perusteella. Koeajan pituus riippuu palvelussuhteen pituudesta.

Seuraa seurakunnan ilmoittelua avoimista työpaikoista

• mahdollisesti avautuu hakuun kesän aikana hautausmaan hoitajan tehtävä
Orimattilan kirkko pakkasaamuna.