Yhteisvastuun sydänlogo

Kansainvälisen diakonian piiri

kokoontuu Anninkammarilla joka toinen keskiviikko, parillisilla viikoilla klo 15-17 8.9. alkaen.  Piirissä neulomme mm. Äiti Teresa- peittoja. Lämpimästi tervetuloa!

Lisätiedot piirin vetäjältä, Laila Fabritius 040 0717867

Yhteisvastuu on lähimmäisenrakkautta

Yhteisvastuu on lähimmäisenrakkauden kansanliike ja evankelis-luterilaisen kirkon vuosittainen suurkeräys, joka auttaa hädänalaisia syntyperään, uskontoon tai poliittiseen vakaumukseen katsomatta Suomessa ja kehitysmaissa.

60 % tuotosta menee Kirkon Ulkomaanavun välityksellä kehitysyhteistyöhön ja katastrofiapuun. 20 % käytetään vuosittain valittavaan kohteeseen Suomessa ja 20 % kirkon ja seurakuntien tekemään avustustyöhön.

Keräykseen osallistuvat kaikki Suomen ev. lut. seurakunnat. Keräyksen suojelijana toimii tasavallan presidentti.

Yhteisvastuukeräys

Rahankeräyslupa: Kirkkopalvelujen keräyslupa Manner-Suomessa RA/2020/639, voimassa toistaiseksi.

Lue lisää, miten Yhteisvastuu auttaa www.yhteisvastuu.fi