Lapsia ja vanhempia Orimattilan seurakunnan perhekerhossa.

Vaippapöksyt saavat tulla!

Toimintaa alle 3-vuotiaille sekä odottaville perheille:

Vauvakerho

Vauvakerho kokoontuu torstaisin klo 14-15.30.
Vauvakerho toimii vertaisryhmänä vauvaperheille. Kerho on nimensä mukaisesti tarkoitettu vauvalle ja vanhemmalle/vanhemmille. Vauvan ei tarvitse olla perheen esikoinen. (Isompien sisarusten kanssa voi tulla perhekerhoon torstai aamupäivisin.) Odottavat perheet ovat myös tervetulleita.
Vietämme yhteistä aikaa sylikkäin vauvan kanssa lorutellen, laulellen ja elämää ihmetellen.

Kahvi-/teetarjoilu, vapaaehtoinen kahvimaksu kerätään ajankohdan mukaan, joko Yhteisvastuulle tai Kirkon ulkomaanavulle.

Vauvakerhon kevätkausi seurakuntakodin yläsalissa. Säännöllinen toiminta lomalla hiljaisella viikolla.

Vauva- ja taaperokirkko Orimattilan kirkossa 18.2.2024 klo 15. Tervetuloa!

Muu toiminta vauva- ja taaperoperheille

Vauva- ja taaperoperheille järjestetään myös kerran vuodessa oma kirkkohetki. 2-vuotta täyttäneet pääsevät myös päiväkerhoon ilman vanhempaa, lisätietoja päiväkerhosivultaLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Koko perheelle tarkoitettu perhekerhoLinkki avautuu uudessa välilehdessä kokoontuu kerran viikossa torstaiaamupäivisin.

Myös odottavat perheet ovat tervetulleita vauvakerhoon!

Laula vauvan kanssa

Vauvakerhon alkulauluna on Körötteli kirkolle. Laulua lauletaan vauvan nimellä eli vauva-kohdassa lapsen nimi:

Körötteli kirkolle tänään meidän vauva,
körötteli kirkolle tänään meidän vauva!

Vauvakerhon loppulaulu, lauletaan sylissä keinutellen:

Aa, aa allinlasta, pientä linnunpoikaa.
Taivaan Isä sylissänsä kaikki vauvat hoitaa.
Aa, aa allinlasta, pientä linnunpoikaa.
Taivaan Isä sylissänsä kaikki meidät hoitaa.

vauvoja vauvakerhossa

Varhaiskasvatuksen pappi
Orimattilan seurakunta
Orionaukio 2C, 2 krs.
16300 Orimattila

Jos puhelin ei tärppää, niin tekstiviestit tai Whatsapp tavoittavat oikein hyvin. Jätä viesti niin asia etenee.

Vastaan seurakunnassa varhaiskasvatuksen kysymyksistä, eli alle kouluikäisten lasten toiminnasta. Lisäksi teen pappien tapaan toimituksia ja kirkonmenoja. Seurakunnan tapahtumatoiminta yhteistyössä yhteisöjen ja järjestöjen kanssa on myös vastuullani, joten ota rohkeasti yhteyttä, jotta voisimme järjestää yhdessä jotakin mukavaa ja hyvää!

Varhaiskasvatuksen ohjaaja
Orionaukio 2 C, 2.krs
16300 Orimattila

Työpäiväni ovat pääsääntöisesti maanantai-perjantai.

Hei kaikille!

Vastaan varhaiskasvatuksen työalasta yhdessä työparini Veikko-papin kanssa. Otamme mieluusti vastaan toiveita ja unelmia, sekä myös ruusuja ja risuja, koskien seurakuntamme varhaiskasvatusta! Ole rohkeasti yhteydessä!

Minuun saat olla yhteydessä niin päiväkerhojen, avoimien kerhojen kuin moninaisten varhaiskasvatuksen tapahtumien asioissakin unohtamatta myöskään katsomuskasvatuksen yhteistyötä. Kiitos yhteistyöstänne, hyvät orimattilalaiset!