Yhteystietojen haku

Voit hakea henkilön nimellä tai selata yhteystietolistaa. Voit myös selata yhteystietolistaa alla olevien aakkoslinkkien avulla. Klikkaamalla kirjainta pääset yhteystietolistassa kirjainta vastaavien sukunimien kohdalle.

B L P R

Riitta Buddas

Diakoni
Orimattilan seurakunta
Orionaukio 2C, 2 krs.
16300 Orimattila

Tehtäviini kuuluu normaalit auttamis- ja avustustehtävät. Painopisteitä työssäni ovat päihdetyö, kriminaalityö ja Anninkammarin toiminta.

Milla-Maria Liikala

Diakoni, virkavapaalla 28.8.-31.5.2024.
Artjärven kappeliseurakunta Orimattilan seurakunta
Orionaukio 2 C, 2.krs.

Heippa,

yleisen diakoniatyön lisäksi vastuualueisiini kuuluvat Artjärven kappeliseurakunnan aluetyö, diakoninen perhetyö, kansainvälinen diakonia ja maahanmuuttajatyö.

Ota rohkeasti yhteyttä, oli sinulla sitten avun tarvetta tai uusia toimintaideoita!

Teija Peltola

Diakonissa 80%, 28.8.2023-31.5.2024.
Artjärven kappeliseurakunta Orimattilan seurakunta
Orionaukio 2 C, 2.krs

Tarja Perälä

Diakoni
Orimattilan seurakunta
Orionaukio 2 c, 2, krs
16300 Orimattila

Tehtäviini kuuluu normaalit auttamis- ja avustustehtävät. Painopisteitä työssäni ovat vanhukset, mielenterveyskuntoutujat, vammaiset, Lähiapu ja kirpputori.

R

Hannu Rantala

Kappalainen
Orionaukio 2 C, 2.krs.
16300 Orimattila

Pappina saan olla mukana elämän isoissa vaiheissa, kastejuhlissa, rippikouluissa, häissä ja hautajaisissa. Käyn säännöllisesti Mallusjoen lepokodilla ja Kehräämökodilla sekä tarvittaessa terveysaseman osastolla tapaamassa ihmisiä. Vastaan seurakunnan diakoniatyöstä, jonka käytännön tehtäviä diakoniatyöntekijät hoitavat. Rakkaassa ja kaikuisassa kotikirkossamme äänen kuuluvuuden kehittäminen on intohimoni, ja olemme päässeet jo hyvälle tasolle sekä puhe- että musiikkiäänentoistossa.