Kuoro kirkossa.

Laulamisen iloa Orimattilassa

Gospelkuoro on kaikenikäisille suunnattu, uudempaa hengellistä musiikkia laulava 10-henkinen eri seurakuntien kristittyjen ryhmä. Bändisoittajat ovat myös tervetulleita. Harjoitusajat sovitaan kertakohtaisesti. Kuoroa johtaa kanttori Miia Kettunen.

Kirkkokuoro on kaikenikäisille suunnattu neliäänisesti laulava sekakuoro. Kuoro laulaa perinteistä ja uudempaa hengellistä musiikkia. Harjoitukset tiistaisin klo 18 seurakuntakodin alasalissa. Kuoroa johtaa kanttori Miia Kettunen.

Ictus Spei on pieni gregoriaaniseen musiikkiin erikoistunut lauluryhmä. Ryhmästä voi kysellä Arto Virtaselta, 040 850 9913.  Ictus Spein oma sivu löytyy täältä.

Veljeskuoro on veteraanien asialla. Ryhmässä on muutamia miehiä, jotka niin sovittaessa laulavat yksiäänisesti veteraanien hautajaisissa tai muissa isänmaallisissa tai veteraanitilaisuuksissa. Ryhmän yhteyshenkilönä toimii Hannu Huhmarkangas, 040 8414 136.

Kaikki kuorot esiityvät seurakunnan messuissa ja muissa tilaisuuksissa. Tervetuloa saamaan ja jakamaan musiikin iloa!

Kanttori
Artjärven kappeliseurakunta Orimattilan seurakunta
Orionaukio 2 C, 2.krs.
16300 Orimattila

Kirkkokuoro ja Gospelkuoro, jumalanpalvelukset ja kirkolliset toimitukset. seurakunnan musiikki.