Yhteystietojen haku

Voit hakea henkilön nimellä tai selata yhteystietolistaa. Voit myös selata yhteystietolistaa alla olevien aakkoslinkkien avulla. Klikkaamalla kirjainta pääset yhteystietolistassa kirjainta vastaavien sukunimien kohdalle.

E H K

Leena Eskelinen

Kanttori 80%
Orionaukio 2 c, 2, krs
16300 Orimattila

Keskimäärin neljä työpäivää viikossa, työpäivien sijoittuminen viikkoon vaihtelee. Varhaiskasvatuksen ja nuorisotyön painotus tehtävässä.

Rita Honti

Kanttori
Orionaukio 2 C, 2.krs.
16300 Orimattila

Vastaan musiikista seurakunnan jumalanpalveluksissa sekä muissa kirkollisissa toimituksissa ja seurakunnan tilaisuuksissa. Opetan rippikoulussa, hoidan musiikkikasvatustyötä ja edistän musiikin käyttöä seurakunnan eri toiminnoissa. Vastaan myös seurakunnan soittimien hoidosta ja huollosta.

Miia Kettunen

Kanttori
Orionaukio 2 C, 2.krs.
16300 Orimattila

Kirkkokuoro ja Gospelkuoro, jumalanpalvelukset ja kirkolliset toimitukset. seurakunnan musiikki.