Diakonia

Diakoniatyöntekijöiltä saa apua ja tukea arkipäivän asioissa. Vaikeassa tilanteessa sinun ei tarvitse jäädä yksin. Yhdessä keskustellen voimme etsiä ratkaisuja elämän pulmatilanteissa. Voimme tavata toimistolla, kodissasi tai haluamassasi paikassa. Diakoniatyöntekijöiden kanssa voit keskustella luottamuksellisesti, heitä sitoo vaitiolovelvollisuus. Erilaiset ryhmät, retket ja juhlat antavat vertaistukea ja kutsuvat seurakunnan yhteyteen.

Aineellisen avun avustuskortit

Seurakunnan diakoniatyön kautta voi saada pientä apua ruokaostoksiin. K- ja S-kaupan ostokortti (40 €) myönnetään ruokaostoksiin hakemuksen perusteella. Hakemus tulee täyttää huolellisesti. Hakuaika 11.3. - toistaiseksi. Diakoni auttaa tarvittaessa hakemuksen täyttämisessä.

Klikkaa tästä ja täytä hakemus.