Paperivene, jossa lukee

Isoskoulutusleiri 15.-17.3.2024

Kevään huikea isoskoulutusleiri lähestyy! Isoskoulutusleirillä harjoitellaan isosille tärkeitä taitoja, tutustutaan toisiimme ja Jumalaan sekä nautitaan hyvästä ruuasta, raikkaasta ulkoilmasta, saunomisesta ja yhdessä vietetystä ajasta. Tällä kertaa mukana myös Kiisi Isotalo, joka ohjaa meitä heittäytymisen ja tarinoiden maailmaan!

Leirikirje nähtävissä tästä linkistä.

Tulosta osallistujakortti tästä linkistä.

Nuortenillat maanantaisin seurakuntakodilla

Nuortenilloissa noin joka toinen viikko vietetään iltaa porukalla: leikitään, lauletaan, syödään sekä puuhataan illasta riippuen jotain yhdessä. Ilta päättyy hartauteen. Nuorteniltoihin ovat tervetulleita yläasteikäiset ja sitä vanhemmat nuoret.

Kevään nuortenillat klo 17-18.30:

22.1.

5.2.

19.2.

4.3.

18.3.

15.4.

29.4.

13.5.

Isoskoulutus maanantaisin seurakuntakodilla

Isoskoulutus pitää sisällään noin joka toinen maanantai pidettävät isoskoulutusillat sekä iskoleirit. Isoskoulutuksessa harjoitellaan monenlaisia isostaitoja ryhmänohjaamisesta sketsinvetoon, tutustutaan Raamattuun, uskonasioihin ja toisiin isosiin. Leirit on tarkoitettu erityisesti isoskoulutukseen ilmoittautuneille, mutta mukaan voit tulla vaikka et isoseksi tahtoisikaan!

TERVETULOA MUKAAN!

Jos et ole vielä ilmoittautunut isoskoulutukseen, tee se täällä.

Kevään iskoillat klo 17-19:

15.1.

29.1.

12.2.

11.3.

15.-17.3. iskoleiri

25.3.

8.4.

22.4.

6.5.

Isoskoulutusleirit

Isoskoulutus sisältää leirejä, joissa syvennytään ryhmänohjaustaitoihin, hartauksien pitämiseen ja muuhun isosena olemisen saloihin.

Infoa leireistä ja leireihin liittyvistä käytännön asioista

Leirien toteutumisesta. Leiri toteutuu, jos leirin osallistujamäärä on yli 10 henkilöä ilmoittautumisajan päättyessä. Muussa tapauksessa leiri perutaan.

Osallistujakortti:

Keräämme leireille lähteviltä paperisen osallistujakortin, koska alaikäiset leiriläiset tarvitsevat leirille lähtemiseen huoltajan suostumuksen. Leireille ilmoittaudutaan samalla tavalla kuin ennen (linkit ilmoittautumiseen löytyy yltä) ja lomakkeella kysytään muutamia samoja kysymyksiä kuin osallistujakortissa. Elämä on muutoksia täynnä ja tiedot voivat muuttua, muutamassa päivässä. Toivomme, että muutokset kirjataan ilmoittautumislomakkeelle, niin meillä on ajantasainen tieto mm. allergioista ja elämäntilanteesta.

TULOSTA TÄSTÄ JA TÄYTÄ KEVÄÄN -24 OSALLISTUJAKORTTI.

Leirin peruminen/leirimaksu. Leiriemme osallistujamaksut, maksetaan sähköpostiin lähetettävän maksulinkin kautta. Ilmoittautumislomakkeella on kohta, jossa kysytään laskutussähköpostia. Pyydämme laskutussähköpostiosoitteiden olevan ns. aktiivisessa käytössä, voimassa oleva sähköpostiosoite. Emme lähetä mitään roskapostia, mainospostia tms. Laskutuslinkkiä klikkaamalla aukeaa maksusivu, valitaan oma pankki ja suoritetaan tilisiirto. Sen jälkeen maksu on maksettu ja se näkyy myös meillä järjestelmissä maksettuna. Jos tulee tilanne, että osallistuja joutuu perumaan leirin, voidaan osallistujamaksu tietyissä tilanteissa palauttaa. Leireille ilmoittautuminen on sitova ja leiri voidaan perua vain perustellusta ja painavasta syystä. Katsomme kaikki tilanteet tapauskohtaisesti. Osallistumismaksu voidaan myös jättää ns. odottamaan seuraavaa leiriä, jolloin osallistujamaksu on valmiiksi maksettu.

Kuljetukset. Viikonlopun kestäville leireille ei ole yhteiskuljetusta, jos ei siitä toisin ilmoiteta.

Isoskoulutusta kirkossa
Isoskoulutusta kirkolla

vs. seurakuntapastori 4.9.2023 - 5.5.2024
Orimattilan seurakunta

Vs. seurakuntapastorina:

Tervehdys!

Olen Johan Savola. Tehtäväni seurakunnassa on vastata nuorisotyön työalasta sekä rippikoulujen koordinoinnista. Sen lisäksi tykkään tuottaa videoita. Viikkovapaani ovat yleensä maanantai ja tiistai.

Esittelyvideoni on tässä.

Nuorisotyönohjaaja
Orionaukio 2 c, 2. krs
16300 Orimattila

Työhöni kuuluu rippikoulua ja rippikoulun jälkeistä nuorisotyötä.