Ihmisryhmä kokkorannassa juhannuksena.

Lähde liikkeelle

Lenkkiporukka lenkkeilee tunnin verran joka keskiviikko - ilman sauvoja tai niiden kanssa. Lähtö Anninkammarilta klo 10. Hartaus klo 9.45. Lenkin jälkeen kahvitellaan ja jumppautetaan aivoja. Lenkille voi osallistua vapaasti. Ohjaajana Marjo Felin. Lisätietoja diakoni Riitta Buddas, 0503399130.

Tanssillinen gospelliikunta naisille keskiviikoisin klo 18 seurakuntakodin yläsalissa. Ryhmää ohjaa Eeva Salonen.

Tekemistä käsille

Käsityöpiiri on kaikille avoin kerho, jossa askarrellaan ja tehdään käsitöitä iloisessa porukassa omaksi iloksi.  Kerho kokoontuu Anninkammarilla torstaisin klo 14-17. Omat tarvikkeet mukaan. Vetäjän toimii Harriet Suomalainen. Lisätietoja diakoni Riitta Buddas, 0503399130.

Voit tehdä käsilläsi hyvää myös kaukaisen lähimmäisen hyväksi. Lisätietoja Kansainvälisen diakonian piiristä saa Laila Fabritius, p. 040 07170867 ja Kellarin Poikien puutyöpiiristä saat lisätietoja Hannu Huhmarkangas, p. 040 841 4136.

Kulttuurin ystäville

Kirjallisuuspiiri on kaikille avoin ja se kokoontuu Anninkammarilla. Osallistujien toiveiden mukaan esitellään kirjoja ja kirjailijoita sekä keskustellaan. Kerran vuodessa ollaan ruonojen äärellä. Vetäjänä toimii Tarja Haataja, p. 040 8378876.

Seurakunnan kuorotoiminnasta löydät tiedot täältä.