Aikuisrippikoulu

Haluatko käydä rippikoulun? Tai onko sinua pyydetty kummiksi, vaikka et ole käynyt rippikoulua eikä sinua ole konfirmoitu?

Rippikoulun käyminen on mahdollista myös aikuisena ja yksityisrippikouluna. Aikuisrippikoulu on tarkoitettu lähinnä nuorille tai aikuisille, jotka eivät ole käyneet rippikoulua tai joita ei ole konfirmoitu. Aikuisrippikoulussa työskennellään kristinuskon keskeisten sisältöjen kanssa ja pohditaan uskoon ja elämään liittyviä teemoja. Tämän lisäksi rippikoulussa tutustutaan oman seurakunnan toimintaan. Rippikoulu päättyy konfirmaatioon, josta sovitaan tarkemmin rippikoulua pitävän papin kanssa.

Rippikoulun aikataulusta, opetussisällöstä ja toteutustavasta sovitaan yhdessä rippikoulua pitävän papin kanssa.

Ota rohkeasti yhteyttä ja kysy lisää!

Satu Suonperä

satu.suonpera@evl.fi

Alttariristi Mallusjoen leirikodilla.

Kappalainen, virkavapaalla 1.5. - 31.10.2024
Orionaukio 2 C, 2. krs
16300 Orimattila

Työhöni kuuluvat kaikki papin perustyöt: toimitukset, jumalanpalvelukset, hartaudet yms. Näiden lisäksi vastaan seurakunnan aikuistyöstä ja tiedotuksesta.

Jos sinulla on kysyttävää tai vaikka toiveita työalaani liittyen, ole rohkeasti yhteydessä. Sähköpostin ja tekstivien välityksellä tavoitat minut nopeasti. Vastaan myös puhelimeen aina mahdollisuuksien mukaan.

Tule seuraamaan seurakunnan sivuja Facebookissa ja Instagramissa! Sieltä näet lähes päivittäin mitä seurakunnassamme tapahtuu.