Mattomarkkinat: Pala kirkon mattoa omaan käyttöön ja muistoksi?

maton tasalta keskikäytävä_S.jpg

Kirkon matot uusitaan viikolla 47. Vanhat, osittain kuluneet matot, poistetaan kirkosta maanantaina 19.11. Osa on 120 cm leveää, keskikäytävällä ollut matto on 150 cm leveää. Kyseessä on lateksipohjainen kookosmatto. Jos haluat pätkän tätä vanhaa mattoa itsellesi, tule kirkon kellotapulin luo ma 19.11. klo 10-14 (tai niin kauan kuin mattoa riittää). Paikalla on mattoveitsi ja leikkuualusta. Matto on ilmaista, mahdollisuus antaa pieni lahja oman seurakunnan tukemalle lähetystyölle. Mattopalan haluajan on varauduttava itse sekä leikkaamaan pätkä että kuljettamaan se pois. Mahdollinen maksimimetrimäärä/matontarvitsija arvioidaan paikan päällä. Mattopalan saaminen on mahdollista vain ma 19.11. klo 10-14. Ei ennakkovarauksia.

2018-11-14 15:36:00.0