Haitissa tarvitaan apua!

Nopean-toiminnan-joukot_THUMB.jpg

Haitiin 4.10. iskenyt voimakas hurrikaani Matthew on aiheuttanut paljon tuhoa rutiköyhässä maassa. Kirkon Ulkomaanapu on myöntänyt katastrofirahastostaan 50 000 euroa hirmumyrskystä kärsineiden ihmisten auttamiseen.

Avustusvarat käytetään köyhien yhteisöjen avustamiseen pahimmilla tuhoalueilla. Kotinsa ja omaisuutensa menettäneet perheet saavat hätäapua, kuten ruokaa, vettä ja välttämättömiä tarvikkeita. Avulla myös estetään tautien, kuten koleran, leviämistä ja säästetään ihmishenkiä.

Kirkon Ulkomaanapu toimittaa hätäavun yhteistyössä Haitissa toimivien kirkollisten avustusjärjestöjen ACT-Allianssin sisarjärjestöjensä kanssa.

Lue lisää ja auta! Lisätietoja ja mahdollisuus liittyä nopean toiminnan joukkoihin: diakonissa johanna.vesamaki@evl.fi, puh. 050 3399 130.

Wed Oct 12 15:06:01 EEST 2016