VIESTINTÄASIANTUNTIJAN TEHTÄVÄ HAETTAVANA

Kännykässä tekstiviestinä jae psalmista 23

Toivon tekstareita lähetettiin niitä tilanneille korona-aikana, kuvassa niistä yksi

Tehtävä on uusi. Sen pääasiallisena sisältönä on verkkosivujen ja sosiaalisen median suunnittelu, päivitys ja sisällöntuotanto, tiedotteiden ja tapahtumailmoitusten valmistelu ja lähettäminen, paino- ja ilmoitusliikenne sekä jäsen- ja sidosryhmäyhteistyö, työyhteisön sisäisen viestinnän tehtäviä ja erikseen sovittavia kirkkoherranviraston tehtäviä. Yhteistyö eri työmuotojen kanssa on keskeistä.

Tehtävän hoidossa tarvitaan erinomaista suomen kielen taitoa, sujuvuutta ja selkeyttä sanankäytössä ja vakuuttavuutta kuvankäytössä, sosiaalisen median osaamista, mainosten ja tiedotteiden tekotaitoa erilaisilla julkaisutyökaluilla, taitoa niin toiminnasta kuin hallinnon päätöksistä tiedottamiseen ja seurakunnan toimintaympäristön tuntemusta. Arvostamme liikkuvan kuvan osaamista sekä seurakunnassa tai muualla hankittua viestintäosaamista.

Edellytämme korkeakoulututkintoa viestintäalalta tai muuta soveltuvaa tutkintoa ja muuten osoitettua osaamista.

Hakuilmoituksen voit lukea tämän linkin takaa.

2023-03-30 11:44:00.0