KIITOS KIRKKOPYHÄSTÄ!

Köllin Kollit_XL.jpg

Kiitos kaikille vapaaehtoisille: yksittäisille seurakuntalaisille sekä yhteisten Marttojen isolle porukalle, Leonien edustajille ja Päijät-Hämeen Mobilistien jäsenille, Kellarin Pojille, äänitekniikan osaajille. Kiitos yhteistyötahoille: alueen kehitysvammatyön papille Outi Hänniselle, Tapolan porukalle Niinikoskelle, Orimattilan toimintakeskukselle, Perinkonut-kuorolle, Sonja Tissarin bändille, klovni Kalle-Villelle, Ratsumieskillan Lahden eskadroonan ratsukoille, Kirkkohallitukselle ja Orimattilan kaupungille (ruoka oli hyvää). Kiitos kaikille juhlassa esiintyneille: Köllin Kolleille, Jussi Kuosalle ja Ykä Rakkolaiselle, seriffille ja hevoselle, Petri Virolaisellle, Anni ja Sami Perälälle ynnä tervehdyksen tuoneille Osmo Pieskille, Katri Suhoselle ja Matti Revolle.  Ja kiitos kirkkopyhän vieraille - oli ilo tehdä yhdessä teille juhlaa!

Mon Sep 12 10:44:00 EEST 2016