Yhteystietojen haku

Voit hakea henkilön nimellä tai selata yhteystietolistaa. Voit myös selata yhteystietolistaa alla olevien aakkoslinkkien avulla. Klikkaamalla kirjainta pääset yhteystietolistassa kirjainta vastaavien sukunimien kohdalle.

L S V

Minna Lekkermäki

Orionaukio 2 c, 2. krs
16300 Orimattila

Työhöni kuuluu rippikoulua ja rippikoulun jälkeistä nuorisotyötä.

Marja Salo

Orionaukio 2 C, 2.krs.
16300 Orimattila

Teen työtä kouluikäisten tyttöjen ja poikien parissa. Vastuullani on harrastekerhot, kuten kokkikerho jne. ja kerhonohjaajat. Työnkuvaani kuuluu myös leirityö, esim. telttaleirit sekä osallistuminen rippikoulu- ja nuorisotyöhön.

Kouluyhteistyö on erittäin tärkeä osa työtäni.

Johan Savola

vs. seurakuntapastori 4.9.2023 - 5.5.2024
Orimattilan seurakunta

Vs. seurakuntapastorina:

Tervehdys!

Olen Johan Savola. Tehtäväni seurakunnassa on vastata nuorisotyön työalasta sekä rippikoulujen koordinoinnista. Sen lisäksi tykkään tuottaa videoita. Viikkovapaani ovat yleensä maanantai ja tiistai.

Esittelyvideoni on tässä.

Camilla Vuori

Orimattilan seurakunta
Orionaukio 2 C, 2 krs.
16300 Orimattila

Hoidan elo-syyskuussa määräaikaista lähetyssihteerin tointa, jonka tehtävät siirtyvät 1.10.2023 osaksi nuoriso-ohjaajan tehtävää.

Työhöni kuuluu sekä kouluikäisten parissa tehtävää työtä (kouluikäisten leirit ja iltapäiväkerhot ja kouluyhteistyö yms.) (70%) että lähetystyötä lähetystyöstä vastaavan papin työparina (30%). Tehtävä on määräaikainen.