Lapset istuttavat kuusta.

Löydä oma paikkasi

Orimattilan seurakunnassa on monenlaisia toimintaryhmiä eri puolilla pitäjää ja eri-ikäisille ja erilaisissa elämäntilanteissa oleville - vauvasta vaariin ja teinistä tätiin. Jotkut ryhmät keskittyvät toimintaan, toiset pohdiskeluun ja jakamiseen. Ryhmiä vetävät joko työntekijät tai seurakuntalaiset. Ryhmän jäsenenä voit sekä antaa että saada.  Monelle oman paikan löytäminen seurakunnassa on tärkeä voimanlähde. Kaikki eivät kuitenkaan kaipaa osallistumista toimintaan, eikä aktiivinen toimintaan osallistuminen olekaan uskon mittari. On monta tapaa elää kristittynä arjessa. Yhteiset uskon eväät ovat jaossa joka pyhä jumalanpalveluksessa.

Tällä sivulla seurakunnan toiminta on jaoteltu kuuteen ryhmään:

- Lapsille ja lapsiperheille (huomaa, että kouluikäisten toiminta löytyy tästä osiosta)

- Nuorille

- Aikuisille

- Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

- Musiikki

- Lähetys- ja avustustyö.