Perhekerho

to 4.4. klo 9.30 – to 4.4. klo 11.30

Orimattilan seurakuntakoti

Yhdessäoloa perheille

Perhekerhoon ovat tervetulleita kaiken ikäiset aikuiset ja lapset. Niihin ei ole ikärajaa tai ilmoittautumista, mutta lapset voivat osallistua vain aikuisen seurassa. Kerhossa on yhteinen hartaushetki, yhdessäoloa, lauluja ja leikkiä. Lisäksi kahvitarjoilu, josta vapaaehtoinen kahvimaksu ajankohdan mukaan joko Yhteisvastuu-keräykseen tai Kirkon ulkomaanavulle. Toiminta on maksutonta osallistujille. Perhekerho kokoontuu seurakuntakodilla, osoitteessa Kirkkopuisto 1.
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Artjärven kappeliseurakunta, Orimattilan seurakunta

Varhaiskasvatuksen ohjaaja
Orionaukio 2 C, 2.krs
16300 Orimattila

Työpäiväni ovat pääsääntöisesti maanantai-perjantai.

Hei kaikille!

Vastaan varhaiskasvatuksen työalasta yhdessä työparini Veikko-papin kanssa. Otamme mieluusti vastaan toiveita ja unelmia, sekä myös ruusuja ja risuja, koskien seurakuntamme varhaiskasvatusta! Ole rohkeasti yhteydessä!

Minuun saat olla yhteydessä niin päiväkerhojen, avoimien kerhojen kuin moninaisten varhaiskasvatuksen tapahtumien asioissakin unohtamatta myöskään katsomuskasvatuksen yhteistyötä. Kiitos yhteistyöstänne, hyvät orimattilalaiset!