Keittiötyöntekijä/siivooja

Orimattilan seurakunta hakee määräaikaiseen työsuhteeseen kokopäiväistä keittiötyöntekijää/siivoojaa kesäkaudeksi 2024. Työtehtäviin kuuluu leirien aikaiseen ruokahuoltoon osallistuminen, leirikodin siivoaminen, sekä siivouksia ja keittiötehtäviä muissa seurakunnan toimipisteissä Orimattilan keskustan alueella.

• Hakijan tulee olla 18 vuotta täyttänyt aloittaessaan työt
  • Hyvä suomen kielen taito
  • Ajokortti ja auton käyttömahdollisuus vaaditaan
  • Tehtävässä vaaditaan aikaisempaa kokemusta vastaavista töistä
  • Tehtävässä tarvitaan reipasta ja iloista työotetta, hyviä asiakaspalvelutaitoja sekä hygieniapassia.
  • Arvostamme myös hyviä yhteistyötaitoja ja joustavuutta työtehtävien hoitamisessa.
  • Tehtävään sisältyy myös ilta- ja viikonlopputyöskentelyä
  • Palkkaus on KirVESTES:n mukainen, 1 344,85 – 1567,78 €/kk mikäli hakija on opiskelija.

Hakemukset tulee lähettää 30.4.2024 mennessä.

Valinnat tehdään hakemusten ja haastatteluiden perusteella. Tehtävässä on koeaika.

Lisätiedot ja vapaamuotoiset hakemukset: talouspäällikkö Rauno Saarnio, rauno.saarnio@evl.fi, 044 775 7880

Keittiötyöntekijä/siivooja

Orimattilan seurakunta hakee määräaikaiseen työsuhteeseen kokopäiväistä keittiötyöntekijää/siivoojaa elokuun loppuun. Työtehtäviin kuuluu pääasiassa seurakunnan kiinteistöjen siivoamista ja keittiötöitä Mallusjoen leirikodilla ja Orimattilan seurakunnan muissa toimipisteissä. Tehtävän sisältö ja työsuhteen jatko määräaikaisuuden päättyessä tarkentuvat kesän aikana.

• Hakijan tulee olla 18 vuotta täyttänyt aloittaessaan työt
  • Hyvä suomen kielen taito
  • Ajokortti ja auton käyttömahdollisuus vaaditaan
  • Tehtävässä vaaditaan aikaisempaa kokemusta vastaavista töistä sekä soveltuvaa koulutusta.
  • Tehtävässä on eduksi ammatillinen ja itsenäinen työote
  • Tehtävään sisältyy myös ilta- ja viikonlopputyöskentelyä
  • Palkkaus on KirVESTES:n mukainen, 2 251,70 €

Hakemukset tulee lähettää 30.4.2024 mennessä. Valinnat tehdään hakemusten ja haastatteluiden perusteella. Koeajan pituus riippuu palvelussuhteen pituudesta.

Seuraa seurakunnan ilmoittelua avoimista työpaikoista

• mahdollisesti avautuu hakuun kesän aikana hautausmaan hoitajan tehtävä
Orimattilan kirkko pakkasaamuna.