Orimattilan seurakunta

Postiosoite: Orionaukio 2 C, 2. krs, 16300  Orimattila
orimattilanseurakunta[at]evl.fi

Kirkkoherranvirasto: p. 03 874 600

Kirkkoherranvirasto palvelee ma-ti 12-15 ja ke-to 9-12. Tarvittaessa myös sopimuksen mukaan muuna aikana.

Poikkeuksia kirkkoherranviraston aukioloajoissa:

Keskiviikkona 1.5. virasto on suljettu.

Torstaina 9.5. virasto on suljettu.

Artjärven kappeliseurakunta

Asiointi hoidetaan Orimattilan kirkkoherranvirastossa, myös puhelimitse.

Hautausmaan toimisto

Hautausmaan toimistolla ei ole erillistä aukioloaikaa. Hautapaikka-asiat hoidetaan ensisijaisesti kirkkoherranvirastossa sen aukioloaikoina. Hautausmaihin ja hautoihin liittyvissä kysymyksissä voi olla yhteyksissä hautausmaan työnjohtaja Markku Osoon numerossa 050 5220 367.

Diakonian kirpputori, Pappilantie 1:n autotalli, avoinna talvikaudella to-la klo 10-15.

Seurakunnan laskutusosoitetiedot (linkki)

Hannu Rantala

Kappalainen

Orionaukio 2 C, 2.krs.
16300 Orimattila

Pappina saan olla mukana elämän isoissa vaiheissa, kastejuhlissa, rippikouluissa, häissä ja hautajaisissa. Käyn säännöllisesti Mallusjoen lepokodilla ja Kehräämökodilla sekä tarvittaessa terveysaseman osastolla tapaamassa ihmisiä. Vastaan seurakunnan diakoniatyöstä, jonka käytännön tehtäviä diakoniatyöntekijät hoitavat. Rakkaassa ja kaikuisassa kotikirkossamme äänen kuuluvuuden kehittäminen on intohimoni, ja olemme päässeet jo hyvälle tasolle sekä puhe- että musiikkiäänentoistossa.

Hannu Rantala