Orimattilan seurakunta

Postiosoite: Orionaukio 2 C, 2. krs, 16300  Orimattila
orimattilanseurakunta[at]evl.fi

Kirkkoherranvirasto: p. 03 874 600

Kirkkoherranvirasto palvelee ma-ti 12-15 ja ke-to 9-12. Tarvittaessa myös sopimuksen mukaan muuna aikana.

Poikkeuksia kirkkoherranviraston aukioloajoissa:

Keskiviikkona 1.5. virasto on suljettu.

Torstaina 9.5. virasto on suljettu.

Artjärven kappeliseurakunta

Asiointi hoidetaan Orimattilan kirkkoherranvirastossa, myös puhelimitse.

Hautausmaan toimisto

Hautausmaan toimistolla ei ole erillistä aukioloaikaa. Hautapaikka-asiat hoidetaan ensisijaisesti kirkkoherranvirastossa sen aukioloaikoina. Hautausmaihin ja hautoihin liittyvissä kysymyksissä voi olla yhteyksissä hautausmaan työnjohtaja Markku Osoon numerossa 050 5220 367.

Diakonian kirpputori, Pappilantie 1:n autotalli, avoinna talvikaudella to-la klo 10-15.

Seurakunnan laskutusosoitetiedot (linkki)

Veikko Ahonen

Varhaiskasvatuksen pappi

Orimattilan seurakunta

Orionaukio 2C, 2 krs.
16300 Orimattila

Jos puhelin ei tärppää, niin tekstiviestit tai Whatsapp tavoittavat oikein hyvin. Jätä viesti niin asia etenee.

Vastaan seurakunnassa varhaiskasvatuksen kysymyksistä, eli alle kouluikäisten lasten toiminnasta. Lisäksi teen pappien tapaan toimituksia ja kirkonmenoja. Seurakunnan tapahtumatoiminta yhteistyössä yhteisöjen ja järjestöjen kanssa on myös vastuullani, joten ota rohkeasti yhteyttä, jotta voisimme järjestää yhdessä jotakin mukavaa ja hyvää!

Veikko Ahonen