KOTISIVUN VERSIOPÄIVITYS - hämminkiä ruudulla toistaiseksi

talviloma 2015 025.JPG

Lukkarin versiopäivitys jukaistiin 19.2.

Päivityksestä on löytynyt useita virheitä, joita korjaillaan mahdollisimman pian. Siksi meidänkinn seurakuntamme sivuilla on nyt hämminkiä.

Vuoden 2019 lopussa seurakuntatalouksista 86% (230 kpl) on mukana Lukkarissa. Näistä 81% on julkaissut sivustonsa. Mukana on myös useita ulkosuomalaisia seurakuntia. Lukkari on seurakuntien tarpeisiin suunniteltu ja räätälöity verkkosivuston julkaisujärjestelmä. Verkkosivuston rakenne ja ulkoasu on suunniteltu kirkon jäsenten mielipiteitä, kokemuksia ja toiveita kuunnellen. Suurin osa sisällöstä on paikallista, mutta mukana on myös koko kirkon yhteistä aineistoa. Osa rakenteen ratkaisuista ei voi muuttaa paikallisseurakunnissa.

Lukkarilla tehdyt verkkosivustot mukautuvat automaattisesti erikokoisiin päätelaitteisiin, eli ne toimivat sujuvasti myös älypuhelimilla ja tableteilla.

Lukkari on hakukoneoptimoitu eli rakennettu siten, että seurakuntien verkkosivustot ja niiden sisällöt löytyvät tehokkaasti Google-hakukoneella.

2020-02-20 12:00:00.0