Sellon ja kanteleen matka -konsertti

pe 18.8. klo 19.00

Orimattilan kirkko

Lähde musiikkimatkalle!

Seeli Toivio (sello) ja Hedi Viisma (kantele) konsertoivat. Ohjelma 15€, jonka voi maksaa käteisellä tai kortilla. Myynnissä konsertin jälkeen myös taitelijoiden cd-levyjä.

Duo Peili eli sellisti-laulaja, lahtelainen Seeli Toivio ja kromaattisen kanteleen taitaja, virolaissyntyinen Hedi Viisma esiintyvät Orimattilan kirkossa 18.8. klo 19. Noin tunnin mittaisessa konsertissa kuullaan kotimaisia sellohelmiä mm. Sibeliuksen Valse Triste, Järnefeltin Kehtolaulu ja Oskar Merikannon Romanssi. Toivio soittaa yli 200-vuotiasta selloa ja kertookin siitä musiikin lomassa. Hedi Viisma soittaa harvinaista kromaattista kannelta, ja esittää sillä mm. J. S. Bachin soolomusiikkia. Toivio on valmistunut musiikin tohtoriksi Sibelius-Akatemiasta ja on esiintynyt maailmalla mm. New Yorkin Carnegie Hallissa; Viisma valmistelee omaa tohtoraattiaan ja on niinikään esiintynyt kansainvälisesti mm. Kanadassa ja Euroopan eri maissa.

Tervetuloa lämpimästi!

Orimattilan seurakunta