Messu Orimattilan kirkossa klo 10

Orimattilan kirkko

"Kirkkoon kun kellot kutsuvat, suo sinne tiemme johtaa." (virrestä 197)

Liturgina Hanna Suominen, Outi Vainio saarnaa, kanttorina Juhani Aarninsalo, Orimattilan Naiskuoro (joht. Tarja Haataja). Kirkkoväärteinä Erkki Kivinen ja Markku Viljanen.
Jumalanpalveluksen jälkeen seppelenlasku ja kunniakäynti sankarihaudalla. Sen jälkeen kaatuneiden muistopäivän merkeissä kirkkokahvit ja ohjelmaa yläsalissa, mukana Orimattilan sotaorvot. Seppelenlasku Kuivannon sankarihaudalla klo 13.
Tämän rukoussunnuntain tekstit puhuvat siitä, mitä rukoileminen on ja mitä lupauksia siihen sisältyy. Teksteissä kerrotaan myös Kristuksesta suurena esirukoilijana ja rukoilemisen opettajana.

Virret:
313:1-2
919 esirukouksen osana
366:1-
583:3

Kolehti Kirkkopäivien järjestämiseen. Kolehti käytetään yhteisen kohtaamisen ja rakentavan vuorovaikutuksen mahdollistamiseksi Kirkkopäivillä Kirkkopalveluiden kautta.
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Orimattilan seurakunta