Lähetyksen asialla pienryhmässä

Orimattilan seurakunnassa toimii yhteensä neljä lähetyspiiriä eri puolilla pitäjää.  Ne ovat Anninkammarin piiri, Tietävälä-Pakaan piiri ja Kenian piiri.

Piireissä kuulemme uutisia maailmalta ja omilta nimikkoläheteiltä. Kahvitellaan ja vaihdetaan ajankohtaisia kuulumisia. Hartaushetken lisäksi laulamme yhdessä. Piirit kokoontuvat useimmiten kodeissa, toisinaan myös Anninkammarilla, os. Erkontie 26. Paikka ja piirien kokoontumisajat ilmoitetaan paikallislehtien seurakunnan kirkollisten palstalla torstaisin. Anninkammarin lähetyspiirit klo 13.30 kerran kuussa torstaisin. Yhteyshenkilönä marja.huuhtanen[at]evl.fi, 050 5632 295.

Sytytä kynttilä lähetyskynttelikköön! Tuet lähetystyötä ja valo maaimassa lisääntyy.