Yhteystietojen haku

Voit hakea henkilön nimellä tai selata yhteystietolistaa. Voit myös selata yhteystietolistaa alla olevien aakkoslinkkien avulla. Klikkaamalla kirjainta pääset yhteystietolistassa kirjainta vastaavien sukunimien kohdalle.

A I L V

Veikko Ahonen

Varhaiskasvatuksen pappi
Orimattilan seurakunta
Orionaukio 2C, 2 krs.
16300 Orimattila

Jos puhelin ei tärppää, niin tekstiviestit tai Whatsapp tavoittavat oikein hyvin. Jätä viesti niin asia etenee.

Vastaan seurakunnassa varhaiskasvatuksen kysymyksistä, eli alle kouluikäisten lasten toiminnasta. Lisäksi teen pappien tapaan toimituksia ja kirkonmenoja. Seurakunnan tapahtumatoiminta yhteistyössä yhteisöjen ja järjestöjen kanssa on myös vastuullani, joten ota rohkeasti yhteyttä, jotta voisimme järjestää yhdessä jotakin mukavaa ja hyvää!

Tuija Ikonen

ma. lastenohjaaja, 31.8.23-30.6.24
Orionaukio 2 C, 2.krs

Sirkkuliina Laxén

Varhaiskasvatuksen ohjaaja
Orionaukio 2 C, 2.krs
16300 Orimattila

Työpäiväni ovat pääsääntöisesti maanantai-perjantai.

Hei kaikille!

Vastaan varhaiskasvatuksen työalasta yhdessä työparini Veikko-papin kanssa. Otamme mieluusti vastaan toiveita ja unelmia, sekä myös ruusuja ja risuja, koskien seurakuntamme varhaiskasvatusta! Ole rohkeasti yhteydessä!

Minuun saat olla yhteydessä niin päiväkerhojen, avoimien kerhojen kuin moninaisten varhaiskasvatuksen tapahtumien asioissakin unohtamatta myöskään katsomuskasvatuksen yhteistyötä. Kiitos yhteistyöstänne, hyvät orimattilalaiset!

Sanna Vahlberg

Lastenohjaaja
Orionaukio 2 C, 2.krs.
16300 Orimattila

Toimin seurakunnassa lastenohjaajana. Työhöni kuuluu päiväkerhoja, alle 3-vuotiaiden toiminta; 2-vuotiaiden kerho, vauvakerho ja taaperokahvila sekä lisäksi lähetän onnittelukortit kaikille 1-4-vuotiaille.

Hanna Vilja

Lastenohjaaja
Orionaukio 2 C, 2.krs.
16300 Orimattila

Toimin seurakunnassa lastenohjaajana. Päivä- ja perhekerhojen lisäksi vastuullani on Pikkuhelppi-lastenhoitoapu.