KOTISIVUMME OVAT UUDISTUNEET

Uudet kotisivut on luotu käyttäen koko kirkon yhteistä Lukkari-rakennetta. Lukkari on seurakuntien tarpeisiin suunniteltu ja räätälöity verkkosivuston julkaisujärjestelmä. Verkkosivuston rakenne ja ulkoasu on suunniteltu kirkon jäsenten mielipiteitä, kokemuksia ja toiveita kuunnellen. Samaa järjestelmää käyttävät jo kymmenet seurakunnat Suomessa. Suurin osa sisällöstä on paikallista, mutta mukana on myös koko kirkon yhteistä aineistoa. Osa rakenteen ratkaisuista on sellaisia, joita ei paikallisseurakunnassa voi enää muuttaa (esimerkiksi etusivun yläpalkin sanavalinnat).

Lukkarilla tehdyt verkkosivustot mukautuvat automaattisesti erikokoisiin päätelaitteisiin, eli ne toimivat sujuvasti myös älypuhelimilla ja tableteilla.

Lukkari on hakukoneoptimoitu eli rakennettu siten, että seurakuntien verkkosivustot ja niiden sisällöt löytyvät tehokkaasti Google-hakukoneella.

Sivuston Palaute-kohdasta voit antaa palautetta myös uusista sivuista!

2016-01-11 19:37:00.0