Seurakuntavaalien ehdokkaat selvillä

Ennakkoäänestys käynnissä lukiolla vuonna 2014

Vaalilautakunta hyväksyi kokouksessa 17.9.2018 valitsijayhdistysten perustamisasiakirjat ehdokaslistoineen. Listat ovat aakkosjärjestyksessä. Listojen ja ehdokkaiden numerot arvotaan vaalilautakunnan kokouksessa 1.10.2018. NImien perässä oleva + tarkoittaa, että henkilö on myös nykyisen kirkkovaltuuston varsinainen jäsen.

KIRKKO KESKELLE ELÄMÄÄ

"Kannamme yhdessä vastuuta seurakunnastamme. Kunnioitamme jokaisen ihmisarvoa ja hyväksymme erilaisuuden. Kirkkoa ja seurakuntaa rakennetaan yhdessä. Tehtävänämme on tuoda synkkyyteen valoa ja tulevaisuuteen uskoa ja toivoa."

Listan ehdokaat: Hämäläinen Juha, Koskelainen Eija, Kuoppamäki Liisa, Kyöstilä Mauri, Ollikka Tellervo +, Papinaho Sirkka-Liisa +, Rainio Marja, Rautala Eveliina, Ritala Leena, Soila Ilari +, Suuronen Marko, Tupasela Mikko +, Törrönen Pekka, Viljanen Markku +, Ylikoski Milla

LÄHIMMÄISENÄ SEURAKUNNASSA

"Ryhmänä haluamme, ettei ketään jätettäisi yksin ja kaikista pidettäisiin huolta. Olemme ihmisinä kaikki samanarvoisia. SEURAKUNTA - YHTEISVASTUUN YHTEISÖ."

Listan ehdokaat: Aatolainen Arja +, Järvenranta Anna +, Kettunen Jouni, Malinen Jani

YHDISTYNYT SEURAKUNTAVÄKI

"Ehdokkaamme sitoutuvat seurakuntaan ja sen kehittämiseen. Rohkaisemme kirkosta vieraantuneita käyttämään paikkansa. Pidämme tärkeänä kristillistä ihmisarvoa ja kasvatusta sekä lähimmäisen kunnioittamista. Lähelle Jumalaa – lähelle ihmistä!"

Listan ehdokaat: Ansa Jyri, Anttila Ari +, Hartikka Yrjö +, Hosiaisluoma Pirjo, Huhmarkangas Hannu +, Illi-Lampio Mirva, Kaurama Riku, Koskelainen Arja +, Kuoppala Inkeri +, Laaksonen Pertti +, Lehtiö Ulla, Lehto Mauri +, Martin Jan, Nieminen Satu, Perälä Tarja +, Vallioniemi Tuula, Virtanen Arto, Ylitalo Hanna +

2018-09-17 19:37:00.0