Lähde liikkeelle

Lenkkiporukka lenkkeilee tunnin verran joka keskiviikko - ilman sauvoja tai niiden kanssa. Lähtö Anninkammarilta klo 10. Hartaus klo 9.45. Lenkin jälkeen kahvitellaan ja jumppautetaan aivoja. Lenkille voi osallistua vapaasti. Ohjaajana Aira Nevalainen. Lisätietoja diakonissa Teija Peltola, 050 3641 789.

Tuolijumppaa on tarjolla kaikille erikseen ilmoitettuina tiistaiaamuina klo 10.30-11 Anninkammarilla. Ei pääsyvaatimuksia. Vetäjänä toimii Sirpa Peltola. Lisätietoja diakonissa Teija Peltola, 050 3641 789.

Pyhät tanssit on kehorukousta; liikettä rukouksessa ja mietiskelyssä ohjaten yhteyteen Jumalan ja toisten ihmisten kanssa. Ryhmä kokoontuu säännöllisesti kuten Raamattu- tai rukouspiirit ajankohtaisen teeman ympärille kerran kuukaudessa. Pyhään tanssiin liittyy tietyt koreografiat, joiden perusaskeleet ovat helpot ja kaikenikäisille, niin miehille kuin naisille sopivat. Aikaisempaa tanssitaitoa ei tarvita. Valmiit koreografiat liitetään musiikkiin: virsiin, Taize-lauluihin tai muuhun hengelliseen musiikkiin.

Paikka: Orimattilan seurakuntakoti, Kirkkopuisto 4

Kokoontumiset keväällä 2018: 31.1., 21.2., 14.3., 11.4. ja 16.5. klo 17.15-18.15

Ohjaajana/tiedustelut: Eija Cederlöf, 050 3399 135, eija.cederlof@evl.fi

Lapsiparkki avoinna Vanhassa pappilassa, os. Pappilantie 1, klo 17-18.30.

Parkkiin ilmoittaudutaan edellisenä päivänä puhelimitse tai tekstiviestillä, p. 050 5632 295. Ilmoita lapsen nimi ja ikä.

Tekemistä käsille

Käsityöpiiri on kaikille avoin kerho, jossa askarrellaan ja tehdään käsitöitä iloisessa porukassa omaksi iloksi.  Kerho kokoontuu Anninkammarilla torstaisin klo 14-17. Omat tarvikkeet mukaan. Vetäjän toimii Harriet Suomalainen. Lisätietoja diakonissa Teija Peltola, 050 3641 789.

Voit tehdä käsilläsi hyvää myös kaukaisen lähimmäisen hyväksi. Saat lisätietoja Kansainvälisen diakonian piiristä ja Kellarin Poikien puutyöpiiristä näistä linkeistä.

Kuva: KT/Aarne Ormio

Kulttuurin ystäville

Kirjallisuuspiiri on kaikille avoin ja se kokoontuu Anninkammarilla kuukauden ensimmäisenä maanantaina klo 15 - 16.30. Osallistujien toiveiden mukaan esitellään kirjoja ja kirjailijoita sekä keskustellaan. Kerran vuodessa ollaan ruonojen äärellä. Vetäjänä toimii Tarja Haataja. Lisätietoja diakonissa Teija Peltola, 050 3641 789.

Runoryhmä Pisarat kokoontuu Artjärven seurakuntakodilla joka toinen viikko tiistaisin klo 13 - 15. Ryhmän ohjelmistosta löytyy monipuolista runoutta eri tilaisuuksiin. Kaikki runoudesta kiinnostuneet ovta tervetulleita mukaan. Ryhmän vetäjänä toimii diakoni Sirkka Kekki, 040 836 2693.

Seurakunnan kuorotoiminnasta löydät tiedot täältä.