Tee käsilläsi hyvää!

Kellarin pojat on neljän miehen porukka, joka tekee monenlaisia korjaus- ja puutöitä lähetyksen hyväksi. Näkyvin Kellarin poikien projekti on kirkon kellotapulin iso seimiasetelma. Yhteyshenkilönä Hannu Huhmarkangas,  040 841 4136.

Kansainvälisen diakonian piiri (aikaisemmin Rakkauden Sisarten tukipiiri) tukee kansainvälisiä toimijoita ekumeenisessa ja globaalissa hengessä. Apu menee perille pääasiassa Kirkon ulkomaanavun kautta. Yhteistyötä tehdään Suomen Caritaksen kanssa avun saamiseksi Baltian maihin. Piiri kokoontuu Anninkammarilla joka toinen keskiviikko klo 15-17. Piirissä valmistetaan pipoja, lapasia, villasukkia, kaulaliinoja ja villapaitoja vähävaraisille yömajojen asukkaille Liettuassa, mistä sisaret jakavat niitä myös muualle Baltiaan. Aktiiviset piiriläiset järjestävät myös myyjäiset kaksi kertaa vuodessa sekä myyvät tekemiään käsitöitä Anninkammarin kirpputorin yhteydessä. Vetäjänä Laila Fabritius. Lisätietoja antaa diakonissa Johanna Vesamäki, 050 3399 130.

Peitot Intiaan ja nutut Etiopiaan siunataan kohta matkaan.