Helatorstain puistojuhla

Messua vietettiin klo 14. Musiikissa olivat mukana Kirkkokuoro ja Gospelkuoro, kanttorit Miia Kettunen ja Martti Kuittinen. Seurakuntapastori Katja Kerkkänenkin tarttui kitaraan. Mikael Agricola aikamatkusti paikalle saarnan aikana. Messussa siunattiin tehtäviinsä isoset.

Messun jälkeen viettettiin puistojuhlaa klo 15.15 - 17. Kakkua oli tarjolla kaikille, lapsiperheille oli erilaista puuhaa ja isosille jaettiin todistukset. Potkulautaritari ja Mikael Agricola esiintyivät vuorotellen. Tansaniaan istutettujen puuntaimien sisarpuuksi istutettiin punakoivu. Paikalla olijat osalllistuivat kahteen eri visaan, toinen liittyi Lutheriin sanontoihin ja toinen kirkkorakennuksiin. Luther-visaan ja vastauksiin voi tutustua täällä. Kaiuttimista kaikuvan saksalaisen torvimusiikin tahdissa lähdettiin kotiin.