Yhteystietojen haku

Voit hakea henkilön nimellä tai selata yhteystietolistaa. Voit myös selata yhteystietolistaa alla olevien aakkoslinkkien avulla. Klikkaamalla kirjainta pääset yhteystietolistassa kirjainta vastaavien sukunimien kohdalle.

L V

Elina Lehdeskoski

Artjärven kappeliseurakunnan kappalainen
Artjärven kappeliseurakunta
Orionaukio 2 C, 2.krs.
16300 Orimattila

Haluaisin olla Artjärven oma kyläpappi, jonka voi tavata arjessa ja juhlassa itse kullekin sopivalla tavalla. Toteutuminen riippuu Artjärven asukkaista, sillä olen avoin monenlaisille asioille. Mietitään yhdessä mitä se voisi olla.

Tämän lisäksi työtehtäviini kuuluu lähetysvastuu koko Orimattilan seurakunnassa yhdessä lähetyssihteerin kanssa. Tässäkin asiassa työ voi toteutua ainoastaan yhteistyössä eri tahojen kanssa.

Camilla Vuori

Nuorisotyönohjaaja
Orimattilan seurakunta
Orionaukio 2 C, 2 krs.
16300 Orimattila

Hoidan elo-syyskuussa määräaikaista lähetyssihteerin tointa, jonka tehtävät siirtyvät 1.10.2023 osaksi nuoriso-ohjaajan tehtävää.

Työhöni kuuluu sekä kouluikäisten parissa tehtävää työtä (kouluikäisten leirit ja iltapäiväkerhot ja kouluyhteistyö yms.) (70%) että lähetystyötä lähetystyöstä vastaavan papin työparina (30%). Tehtävä on määräaikainen.