Hautausmaakierros

to 27.7. klo 17.30

Orimattilan hautausmaa

Suositut Lahden seudun oppaiden järjestämät hautausmaakävelyt jatkuvat kesällä 2017

Oppaina Jaakko Petäjä ja Tuula Santala. Lähtö hautausmaan parkkipaikka, pääportti Erkontie 34.

Orimattilan hautausmaa huokuu historiaa. Hautausmaan vanhin osa on ollut käytössä seurakunnan perustamisesta saakka eli vuodesta 1636 lähtien, mahdollisesti aikaisemminkin. Ns. uusi hautausmaa on perustettu vuonna 1907. Hautausmaalla on kotimaisista puulajeista koostuva kaunis kirkkopuisto. Tällä hautausmaakierroksella kuulemme elämäntarinoita orimattilalaisista henkilöistä. Kierroksella tutustumme myös sotiemme uhrien muistomerkkeihin.

Hinta 5€ (alle 15-vuotiaat maksutta aikuisen seurassa), järj. Lahden seudun oppaat.
  • Aikuisille Aikuisille

Lahden seudun oppaat