Kerhossa on mukavaa!

7-12 -vuotiaille on tarjolla monenlaista kerhotoimintaa. Kerhot kokoontuvat koulujen lukukausien aikana Seurakuntakodin alasalissa (kirkkopuisto 1, käynti Heinämaantien puolelta),sekä Heinämaan Rukoushuoneella ja Kuivannon kirkon seurakuntasalissa. Kerhoja ohjaavat yläkouluikäiset, koulutetut nuoret. Kerhoista vastaa nuorisotyönohjaaja Marja Salo 050 3399 128.

KERHOT

Kerhot alkavat viikolla 3  tammikuussa  ja päättyvät huhtikkuussa viikolla 17

Seurakuntakodin alasali.

Kokkikerho 3-6 luokkalaisille tytöille ja pojille. Keskiviikkoisin klo. 17.15-19.00.

Paikka: Seurakuntakodin alasali.

Ohjaaja: Veera Kivistö

Kokkikerhossa on lukukausi maksu 20 €, joka kerätään kerhossa. Kerhossa jatkavat syksyylä kerhon aloittaneet. Vapaita paikkoja voi tiedustella Marja Salolta p. 050-3399128

Kaakaostoppi 1-3 luokkalaisille tytöille ja pojille. Tiistaisin klo. 13.30-15.30 (tarjolla pientä välipalaa). Kerho on maksuton.

Ohjaajat: Camilla Vuori ja Marja Salo

Heinämaa Rukoushuone:

Askartelu ja lautapelikerho 1-6 luokkalaisille tytöille ja Pojille. Tiistaisin  klo. 17.30 -19.00.

Paikka: Heinämaan Rukoushuone.

Ohjaaja: Pinja Hämäläinen

Kerhoon otetaan max 10 kerholaista.

Ilmoittautuminen: Tulemalla kerhoon, siellä ohjaaja ottaa tiedot ylös. Kerho on maksuton.

Kuivannon kirkon seurakuntasali:

Toimintakerho 1-6 luokkalaisille tytöille ja pojille, joka toinen maanantai klo. 17.00 -18.00.

Paikka: Kuivanno kirkon seurakuntasali.

Ohjaajat: Inari Töyrylä ja Eve Jääskeläinen.

Ilmoittautuminen: Tulemalla kerhoon, siellä ohjaajat ottavat tiedot ylös. Kerho on maksuton.

Koulusta kerhoon

Seurakunnan iltapäiväkerho toimii Kuivannon koululla torstaisin klo 12.30- 14.30 syyskaudella 7.9.-7.12.2023.

Kerho on tarkoitettu 1-2 -luokkalaisille. Koululainen voi  tulla suoraan koulusta kerhoon, jossa hänestä huolehtii seurakunnan lastenohjaaja Iidamaria Lindman (puh. 050 5599010, wa-viestillä tavoittaa parhaiten).

Iltapäiväkerhoon ilmoittaudutaan seurakunnan nettisivuilla. Kesken lukukaudenkin voi kysellä, onko kerhossa tilaa.

Ohjelmaan sisältyy ulkoilua, eväiden syöntiä, leikkejä, kädentöitä ym. toimintaa koululaisten tarpeet huomioiden. Kerhossa on pieni hiljentymisen hetki, jossa kuunnellaan kertomuksia ja jutellaan lapsille ajankohtaisista asioista.

Kerhotyötä tehdään yhteistyössä koulujen opettajien ja muun henkilökunnan kanssa.

Leirillä on mukavaa!

Kesäaikaan ja talvella viikonloppuisin järjestetään leirejä Mallusjoen leirikodilla ja muualla Suomessa. Leireillä on monenlaista mukavaa ja ohjattua puuhastelua sisällä ja ulkona, yhdessä ystävien kanssa.

Leirit ovat yöleirejä, ellei toisin mainita. Mukaan lapsi tarvitsee aina lakanan, pussilakanan ja tyynyliinan tai makuupussin, lakanan ja tyynyliinan, pyyhkeen ja peseytymisvälineet, omat lääkkeet ja vaihtovaatteita. Leiristä lähetetään aina leirikirje, jossa on leirikohtainen tarkempi informaatio sekä turvatietolomake. Kirje lähetetään noin viikkoa ennen leiriä.

Leirien hintaan sisältyy leiriohjelma, täysihoito omin lakanoin ja vakuutus. Matkat kuljetaan omin kyydein.

Kevään 2018 leirit Mallusjoen leirikodilla

Helmikuussa

Isät, isoisät, lapset ja kummit  leiri 9-11.2.2018 ( lapset 1-6lk)

Nyt on mainio tilaisuus lähteä kavereiden kanssa leirille. Leirillä touhutaan kaikenlaista mukavaa sisällä ja ulkona.

Leirin hinta 20 € lapset 25€ aikuiset. Ryhmäkoko  max. 25 ja minimi 10.

Leirille ilmoittautuminen alkaa 15.1.2018

Maaliskuussa

3-6 luokkalaisten tyttöjen leiri 23-25.3.2018

Tyttöjen oma leiri ennestään tuttujen ja uusien kavereiden kanssa. Viikonloppu tarjoaa yhteistä tekemistä ulkona ja sisällä.

Leirin hinta 20 €. Ryhmäkoko 25 tyttöä.

Ilmoittautuminen alkaa 15.1.2018

Toukokuu

10-13vuotiaiden leiri + retki lintsille 18-20.5.

Kevätkauden viimeinen leiri huipentuu retkipäivään lintsille. Leiri on tarkoitettu kaikille 10-13v. tytöille ja pojille.

Lähde kaverin kanssa leireilemään ja retkeilemään, yhdessä on mukava viettää hauskaa hetkeä. Leirin hinta

20€  sis. leirin + matkat linnanmäelle + ruokailun siellä. Linnanmäen rannekkeen jokainen maksaa itse.

Ilmoittautuminen alkaa 15.1.2018

Kesäkuu

10-14vuotiaiden tyttöjen ja poikien telttaleiri 10-16.6.2018.

Kultaleiri pidetään Saariselällä, Tievatuvan pihapiirissä. Leirillä teemme pienimuotoisia vaelluksia, käymme huuhtomassa kultaa ja tutustumme porotilaan. Leiriläisiä tulee viidestä eri seurakunnasta. Leirille otetaan 20 leiriläistä.

Leirin hinta on 150€ sis. kuljetukset, ruokailut, vakuutuksen ja telttapaikan.

ilmoittautuminen alkaa 19.2 klo. 9.00.

Leirejä 1-3 luokkalaisille tytöille ja pojille Mallusjoen leirikodilla

A leiri 12-14.6.2018

B leiri 18-20.6.2018

Molemmilla leireillä on samantyyppinen ohjelma. Mukavaa puuhaa luonnon helmassa. Tutustutaan luonnon ihmeisiin ja touhutaan kaikkea kivaa yhdessä vanhojen ja uusien kavereiden kanssa.

Ryhmäkoko on 25 lasta / leiri.

Leirin hinta on 35€; sisältää täysihoidon, ohjelman ja vakuutuksen.

Ilmoittautuminen 23-27.4.2018 välisenä aikana srk:n nettisivujen kautta.

Leireistä tulee yhteinen mainos Orimattilan muiden toimijoiden kanssa. Sitä jaetaan koulujen kautta heti pääsiäisen jälkeen.

ILMOITTAUDU TÄÄLLÄ!

Retket ja tapahtumat

Retkiä tehdään muutama vuodessa ja niistä ilmoitellaan kotisivulla, varhaisnuorten kerhoissa ja ip-kerhoissa.

Kerran vuodessa järjestetään kymppisynttärit, yhteiset syntymäpäiväjuhlat sinä vuonna 10 vuotta täyttäville seurakuntalaisille.

Nuorisotyönohjaaja
Orionaukio 2 C, 2.krs.
16300 Orimattila

Teen työtä kouluikäisten tyttöjen ja poikien parissa. Vastuullani on harrastekerhot, kuten kokkikerho jne. ja kerhonohjaajat. Työnkuvaani kuuluu myös leirityö, esim. telttaleirit sekä osallistuminen rippikoulu- ja nuorisotyöhön.

Kouluyhteistyö on erittäin tärkeä osa työtäni.