Apua juuri nyt

Yhteisvastuukerääjät ovat liikeellä kevättalvella.  Joka vuosi seurakunnissa ympäri Suomea kerätään Yhteisvastuulla varoja erilaisiin kohteisiin. Keräyksen suojelijana toimii Tasavallan presidentti. Joka vuosi etsimme innokkaita, asiasta kiinnostuneita ihmisiä toteuttamaan keräys. Haluatko olla arkienkeli auttaa tällä tavalla lähimmäistäsi?  Lisätietoja saat diakoniatyöntekijöiltä.

Kirkon Ulkomaanavun nopean toiminnan joukot lähtevät liikkeelle tarvittaessa, katastrofin sattuessa. Kun missä tahansa maailmassa tarvitaan rahaa nopeasti ennakoimattoman katastrofin kohdatessa, on toimittava heti. Silloin otetaan käyttöön vihreät lippaat ja pikaisesti koolle kutsuttavat kerääjät, jotka jalkautuvat ihmisten joukkoon. Kirkon Ulkomaanapu toimittaa avun luotettavasti sinne, missä sitä eniten tarvitaan. Tuntikin aikaasi auttaa. Lisätietoja saat diakoniatyöntekijöiltä.