Kuvassa risti kämmenellä.

Aikuisille - siis kenelle?

Seurakunnan toimintaryhmät on useimmiten jaoteltu osallistujien iän mukaan. Ensimmäiset 18 ikävuotta asettuvat melko luontevasti tähän jaotteluun. Päiväkerhoikäiset, koululaiset, rippikouluikäiset. Mutta minkä ikäisiä ovat "aikuiset"? Yli 18-vuotiaita kyllä, mutta parikymppinen seurakuntalainen on aivan erilaisessa elämäntilanteessa kuin häntä viisikymmentä vuotta vanhempi - vaikka aikuisia ovat molemmat. Milloin "aikuisesta" tulee varttunut, vanhus, iäkäs tai seniori? Raja on todella liukuva. Iän lisäksi monet muutkin seikat vaikuttavat siihen, millaiseen seuraan tuntuu hyvältä hakeutua. Oma persoona,  elämäntilanne ja sen erityiskysymykset vaikuttavat. Ole utelias ja rohkea etsiessäsi paikkaasi. Voit hyvin soittaa ryhmästä vastaavalle ja kysellä tarkemmin ryhmästä.

Retki Vuontispirtille

Orimattilan seurakunta järjestää retken Lappiin elokuussa 2023.

Seuraavastan Lapin retkestä ilmoitellaan nettisivujen tässä kohdassa myöhemmin.

Mukana seurakunnasta pastori Satu Suonperä ja nuorisotyönohjaaja Marja Salo.

Sanan ja sakramentin ilta.

Mallusjoen seurakuntakodilla vietetään naisten saunasunnuntaita noin kerran kuukaudessa.

Tule mukaan rentoutumaan, saunomaan, syömään keittolounas ja viettämään mukava hetki yhdessä toisten kanssa. Mukaan mahtuu 20 henkilöä. Tilaisuus on maksuton.

Naisten saunasunnuntain ohjelma: Yhteinen päivä aloitetaan lounaalla klo 13. Tämän jälkeen on mahdollisuus saunomiseen, ulkoiluun, keskusteluun tai vain rauhalliseen olemiseen. Yhteiset kahvit juodaan n. klo 15, jonka jälkeen pieni hartaus ja paluumatkalle lähtö.

TERVETULOA!

Tiedustelut: Satu Suonperä, 044 754 322, satu.suonpera@evl.fi