Sisältöä ja yhdessäoloa päivään

Kadun kahvila on auki maanantaiaamuisin klo 7-9 Anninkammarilla, Erkontie 26. Tarjolla kuumaa kahvia, puuroa ja muuta aamupalaa. Aamupalan lisäksi mahdollisuus keskustella seurakunnan työntekijän tai vapaaehtoisen kanssa.

Tupa-ryhmä kokoontuu Mispalla, Puistotie 10, maanantaisin, tiistaisin ja keskiviikkoisin klo 11-15. Tuvalla pelaillaan biljardia ja erilaisia lautapelejä. Mukavaa yhteistä ajanviettoa, askartelua, jutustelua ja kahvittelua hyvässä seurassa.

Ruokapäivää vietetään seurakuntakodin alasalissa, Kirkkopuisto 1, perjantaisin klo 9-15. Tehdään yhdessä ruokaa, pelaillaan ja jutustellaan. Vapaaehtoinen ruokamaksu 3 €. Kevään 2018 ruokalista avautuu tästä.

Lisätietoja näistä kaikista antaa diakonissa Johanna Hallenberg, 050 3399 130.

Vain yli 60-vuotiaille

Illansuun kerho kokoontuu vanhustentalon kerhohuoneessa, osoitteessa Orionkuja 3. Sisältönä hartaus, kahvi, keskustelua vaihtelevista teemoista ja viriketoimintaa. Ryhmään ovat tervetulleita myös talon ulkopuolella asuvat!  Ryhmän vetäjänä toimii diakonissa Leena Savolainen, 050 3647 402.

Senioripysäkki on yli 60-vuotiaille tarkoitettu keskusteluryhmä, jossa käydään läpi ikääntymiseen liittyviä kysymyksiä. Ryhmä kokoontuu viikottain yhteensä 15 kertaa ja siihen sitoutuminen on tärkeää.  Ohjaaja tapaa ryhmään halukkaat etukäteen.  Jos kiinnostuit, ota yhteyttä Leena Savolaiseen,p. 050-3647 402 tai leena.k.savolainen@evl.fi.

Lisätietoja täältä Senioripysäkki

Tule muiden joukkoon

Mispan kohtaamispaikka on kotona asuville mielenterveyskuntoutujille suunnattu keskustelupainotteinen ryhmä, jonka sisältöä muovaamme yhdessä. Juomme myös kahvit, josta perimme vapaaehtoisen maksun. Ryhmä kokoontuu noin kolmen viikon välein Mispalla, nuorisotilassa hautausmaan toimistorakennuksessa.  Ryhmää ohjaa diakonissa Leena Savolainen, 050 364 7402.

Hengähdä hetki on lapsi- ja perhetyön ja diakonian yhteinen perhekerho erityistä tukea tarvitseville perheille. Ryhmässä on mahdollisuus keskustella aikuisten kesken, saada vertaistukea tai vain hengähtää hetki kahvikupposen äärellä. Mukaan voi tulla lasten kanssa tai ilman. Ryhmä kokoontuu Vanhassa Pappilassa kerran viikossa kaksi tuntia kerrallaan. Kyseessä on suljettu ryhmä, johon voi päästä ottamalla ensin yhteyttä ohjaajiin. Ryhmää ohjaavat lastenohjaaja-diakonissa Kati Lempiäinen, 050 5599 153 ja diakonissa Johanna Hallenberg, 050 3399 130.

Sururymä kokoaa yhteen pienen ryhmän läheisensä menettäneitä. Yhteistä keskustelua, pohtimista, tukemista ja jakamista. Ryhmä perustetaan tarpeen mukaan, ota yhteyttä diakonissa Leena Savolaiseen, 050 364 7402.