Toimintaa lapsiperheille

Artjärvellä järjestetään pikkulapsiperheille perhekerhotoimintaa seurakuntakodilla ja perhemessuja kirkossa. Lisätiedot perhekerho-välilehden alta tästäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Orimattilan seurakunnan 2-6-vuotiaiden päiväkerhoihin haetaan kotisivujen kautta tästä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä Artjärvellä ei kokoonnu päiväkerhoa tällä hetkellä.

Lisätietoa kaikista lapsille ja perheille suunnatusta toiminnasta saat Orimattilan seurakunnan sivuilta täältäLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Toiminta on kaikille avointa, eikä edellytä ilmoittautumista. Tervetuloa mukaan toimintaan!

Artjärven kirkkoon on rakennettu Lasten Kappeli, lasten oma leikkinurkkaus, jossa perheen pienimmät viihtyvät messun tai muun kirkossa vietettävän tapahtuman ajan.

Kunnan varhaiskasvatuksen kanssa seurakunta tekee yhteistyötä katsomuskasvatuksen parissa. Esikoulu- ja päiväkotiryhmät tekevät kirkkoretkiä, joissa Artjärven kirkon aarteet ja muut mielenkiintoiset asiat löytyvät leikkien ja laulujen siivittämänä.

Kuvassa Leena Rehulan tekemä taulu Nooan arkki ja alempana lasten kerhoaskarteluja.