Leena Eskelinen

Kanttori 80%
Orionaukio 2 c, 2, krs
16300 Orimattila

Keskimäärin neljä työpäivää viikossa, työpäivien sijoittuminen viikkoon vaihtelee. Varhaiskasvatuksen ja nuorisotyön painotus tehtävässä.

Rita Honti

Kanttori
16300 Orimattila

Vastaan musiikista seurakunnan jumalanpalveluksissa sekä muissa kirkollisissa toimituksissa ja seurakunnan tilaisuuksissa. Opetan rippikoulussa, hoidan musiikkikasvatustyötä ja edistän musiikin käyttöä seurakunnan eri toiminnoissa. Vastaan myös seurakunnan soittimien hoidosta ja huollosta.

Juha Huttunen

Seurakuntamestari
Artjärven kappeliseurakunta

Miia Kettunen

Kanttori
16300 Orimattila

Kirkkokuoro ja Gospelkuoro, jumalanpalvelukset ja kirkolliset toimitukset. seurakunnan musiikki.

Elina Lehdeskoski

Artjärven kappeliseurakunnan kappalainen
Artjärven kappeliseurakunta
16300 Orimattila

Haluaisin olla Artjärven oma kyläpappi, jonka voi tavata arjessa ja juhlassa itse kullekin sopivalla tavalla. Toteutuminen riippuu Artjärven asukkaista, sillä olen avoin monenlaisille asioille. Mietitään yhdessä mitä se voisi olla.

Tämän lisäksi työtehtäviini kuuluu lähetysvastuu koko Orimattilan seurakunnassa yhdessä lähetyssihteerin kanssa. Tässäkin asiassa työ voi toteutua ainoastaan yhteistyössä eri tahojen kanssa.

Milla-Maria Liikala

Diakoni, virkavapaalla 28.8.-31.5.2024.

Heippa,

yleisen diakoniatyön lisäksi vastuualueisiini kuuluvat Artjärven kappeliseurakunnan aluetyö, diakoninen perhetyö, kansainvälinen diakonia ja maahanmuuttajatyö.

Ota rohkeasti yhteyttä, oli sinulla sitten avun tarvetta tai uusia toimintaideoita!

Teija Peltola

Diakonissa 80%, 28.8.2023-31.5.2024.